sir axel Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Nä dom kommer samtidigt man kan ta dom i vilken årning man vill man väljer själv med ingen är rätt eller fel båda kommer samtidigt ingen av spirit tempel eller shadow tampel kommer kommer före varan man väljer själv. kul idé! det ska jag göra när jag klarat av spelet. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 jag klarade wood templet, eld, öken, vatten, skugg templen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Spirit templet? Sand templet? Jag var och snokade runt där vi öknen för ett tag sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 jaha... klarade du det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Om jag klarade Vatten templet? Ne det är så himla tråkigt tempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 tycker jag med! det är det tråkigaste templet på hela spelet! i dom andra är det lite farti! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Om jag klarade Vatten templet? Ne det är så himla tråkigt tempel jepp..håller med..det é både jobbigt och svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_po Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Jag är vuxen och undrar vilket det 4 templet är Vilket är det? Kan ni också skriva vilken ordning det är sen efter Har glömt bort det det är shadow tempel oh sen kommer öken templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Om jag klarade Vatten templet? Ne det är så himla tråkigt tempel Water temple är ett av det roligaste! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Temple of Light Forest Temple Fire Temple Water temple Spirit Temple Shadow Temple Det heter temple of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 bra! jag har fastnat! hjälp mej nu!!!! jag har fixat long shottern men fattar nada sedan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 eller hur shadow tempel kommer före spirit tempel om det inte hade det skulle inte navi tjata om att man ska kolla i brunen för att få lens of turth som man måste ha i shadow tempel sen börjar navi tjata om att man ska kolla öknen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg