neXo Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 SORRY att jag dubelpostar men nfsd1/2 är bra och Burnout 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 för dom lite mindre som du och jag tycker jag praktist taget att allt ser tråkigt ut Ja, ni borde ha GC. Skaffa Gta:sa! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhou_Tai Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 dynasty warriors 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rb95 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 WWE Smackdown! vs RAW äger!!!!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smxsmx Skrivet 14 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Vi får inte GTA sa för vära föräldrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 gran turismo 4 såklart gt 4 för dom som vill ha verklighetstrogen körning burnout 3 för krach boom bangare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Vi får inte GTA sa för vära föräldrar Hur hur många år e du då?För många får spela det, och dem är under 10. ;) Om jag skulle vara tvungen att vänta tills åldersgränsen så skulle jag va tvungen att vänta i tre år till.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 GT4 å Bournout 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dynamit_91 Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Tycker ni det finns bra spel för när jag går in i afären så hittar jag inga spel har ni några förslag Killzone absolut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Nej men det är det gammla vanliga för mycket våld,dråger och blod att man utnyttjar tjejer i spelet mm det gillar inte våra farsor och morsor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Nej men det är det gammla vanliga för mycket våld,dråger och blod att man utnyttjar tjejer i spelet mm det gillar inte våra farsor och morsor "Farsor"? "Morsor?" :huh: Har du flera pappor o mammor?? :blink: lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg