Xleonz Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 (redigerat) har laddat ner det :cool:FUNGERAR BÄTTRE ÄN BETAN :cool: Redigerat 10 April 2005 av FIREFOX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Naaah Aldrig Betan är bättre en Full Version, man kan ju göra mycket mer saker i Fulla Versionen :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Det var inte så stor skillnad på betan och 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 mm.. de ä sant. men joaacim : tryck på "klicka här om nedladdningen startar.. :P.. o om de inte funkar kan du trycka på de på den datan de funkar me o spara filen ist.. så kan du skicka den till datan Har förökt med det redan! Får väll skicka då.. Men jag kan inte trycka på ladda hem på download.com osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Betan hade mycket mindre saker än full versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag diggar 6.2 mer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Länge leve 5.0! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 asså 7.0 funkar inte för mig:( så fort jag startar det så hänger sig msn... alla andra msn har funkat och funkar utom 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det är säkert lite buggar i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 men snälla det är fortfarande beta endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 nej det har kommit ut en fullversion... fast det är bara första 7:an, det kommer säkert någon 7.1 eller liknande om ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Betan hade mycket mindre saker än full versionen Som vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.