nico Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 hur lägger man in fusk till spel som inte finns med i fuskarkivet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Ett exempel nu: Tryck på xbox på högra sidan sen p åen bokstav exempel J och längre ner står det Tipsa om ett nytt spel och när Fuskabot godkänt det så kna du skriva fusk till det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 oki. tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 har lagt till ett spel för några timmar sedan men det har inte dykt upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Spelen måste godkännas manuellt och detta görs på de helger där jag har tid ;) Tror nästa sånn runda blir på onsdag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 oki. då vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 blev det inget i onsdags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jo i onsdags vart mina fusk godkännda men om inte dina spel hade blivit godkända måste dom glömt det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Spelen måste godkännas manuellt och detta görs på de helger där jag har tid ;) Tror nästa sånn runda blir på onsdag dock. Onsdag :o Men FuskaBot skall väl också godkänna, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 jag har fusk till ett spel, men eftersom att inte spelet finns och inte dykt upp än kan jag ju inte skicka in något eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.