Fruktnystan Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 (redigerat) OH GOD NO O_O (den är ju inte bra, jag bara kände att jag ville j*vlas) Redigerat 28 Mars 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 OH GOD NO O_O (den är ju inte bra, jag bara kände att jag ville j*vlas) VAFAAAN!!?? Hatar sånna som för det första inte kan sjunga och dessutom dansband som snor texten och tror att den är det minsta bra. FYFAN säger jag bara, den låten är helig, så får man inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 BMTH-eyeless just nu:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Slipknot - Snuff, är ju ett mästerverk utan dess like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Just nu är det nog Crimson Thunder av Hammerfall. Men den absolut bästa som gjorts är utan tvekan Princess of the Night av Saxon. Redigerat 22 Januari 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Bilita Boys-Borgarnasavslutningsbal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Throw away your television Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 (redigerat) Favoriterna just nu: Redigerat 22 April 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drumhero Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Monsoon med Tokio hotel!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Johnossi - Execution Song Wolfmother - Joker And The Thief U2 - Magnificent, Pride, Where The Streets Have No Name The Red Jumpsuit Apparatus - Senioritis Sick Puppies - Too Many Words Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.