Jellyfish Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 <{POST_SNAPBACK}> Jo, vatten rinner som bekant genom gjorden av sej själv. <{POST_SNAPBACK}> Vattnet rinner inte av sig själv, det är jordens dragningskraft som "drar" det neråt. PS kom till level 6 i h*lvetet :cool: . <{POST_SNAPBACK}> Jo, givetvis, i vardagligt tal så brukar man ju dock använda sej utav "sej själv." Dock så är det ju knappast Gud som sitter i jorden och vattnar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Gud är enligt mej bara något som människan har hittat på för att ha nån att se upp till. Kanske låter dumt men de e mina tankar. Gud existerar ej. <Lvl 6 i h*lvetet> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Zdravo: Vi andra som inte är Jehovas vittnen, ska vi också leva på jorden och ulka omkring? Är inte sådär jättebra påläst nämligen. Ska ni regera helt själva? Isåfall är din religionen en religion som förespråkar diktatur. Och vattnet tas upp av rötter och små hål i växterna, solen ger energi genom sitt ljus, som tas upp av små glipningar i bladen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 ingen som kommer till lvl 1..... tvilvlar på att ens Xade eller Zadravo skulle komma dit Jo Xade kom till lvl 1 och jag med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 om Xades olaglighets lista är sann så har han inte gjort det, men vad vet jag...... du värkar förresten mycket vettigare en bror din..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 <Level 8 i h*lvetet> Jag som gått på kristen friskola, jag.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Syndare !! *håller upp ett kors* försvinn jordens avskum !! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Tack för att du tycker jag är vettigare... det ända jag håller med han om är att kommunism är fel och är emot homosexuella... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 det var så lite..... håller med om att kommunismen suger.... men tycker oxå att folk får vara bögar/lesbiska om dom nu så gärna vill vara det...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag kom också till level 6, dock så är det ju baserat på Dantes h*lvetes beskrivning, och man kommer inte längre ner ju ondare man är. Olika personer hamnar på olika nivåer. Nivå 6 var för kättare, skeptiker och anti-kyrkan. Typ. Isåfall kom jag till rätt ställe :evil: Eftersom jag Ogillar kyrkan, är skeptiskt till att som inte är bevisat på nåt sätt och om jag fick välja en religion så skulle det vara nån fomr av avgudadyrkan :medieval: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Fattar ingenting om vad ni snackar om för nåt det om nivåer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Det är ett test på internet. Finns en länk till det tidigare i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg