Dysfunction Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Ska köpa en nya MP3-spelare i prisklass: 1000:- plus/minus 300:-. 256MB ska den ha...några speciella funktioner behövs inte. Bra kvalitet och gärna uppladdningsbar via USB. Funderar på Jens Of Sweden MP-400 eller kanske iAudio U2, men är inte säker. Vad rekommenderar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jens of sweden...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 14 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jens of sweden...... Jaa...jag beställer en sån. Sk*t samma, duger säkert. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 sakffa en ipodd eller vad dom heter.lr en iriver jag har en sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 sakffa en ipodd eller vad dom heter.lr en iriver jag har en sådan Hmm, jaha, har du tänkt dig en Ipod under 1300 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Jag har nån Creative... vet inte vilken version... men det är Creative, i alla fall. Den är helt ok för att ha kostat 1000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 iRiver säger jag bara! finns ingen bättre spelare helt enkelt! högst rankad på pricerunner användarrecensioner oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 JoS är duktiga på att packa in den senaste hårdvaran från korea och slänga på ett snyggt svenskt skal.. Köp en iRiver eller en phillps eller något sånt.. Kanske en Sandisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 JoS är duktiga på att packa in den senaste hårdvaran från korea och slänga på ett snyggt svenskt skal.. Köp en iRiver eller en phillps eller något sånt.. Kanske en Sandisk. Jo, många som haft problem med mp100 och 110 såg jag, men Mp-400 var betydligt bättre. Korea, Taiwan, Kina, Japan...same sh*t, different name :D Sandisk vill jag inte ha, mycket sämre ljud. Iaf i den jag testade. Iriver var inte nån skillnad. Blir väl en Iriver eller JoS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Lär beställa en iPod Mini Silver 1 Maj. Bästa ;). Dyr som patte tyvärr.. :'< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Sandisk får ni inte glömma bort! Den här är mkt bra. http://www.webhallen.com/prod.php?id=36433 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Ipod Shuttle om du inte bryr dig om display och vill ha underbart ljud. Annars är väl Iaudio rätt bra. Har själv en JOS mp-110 och den är inte speciellt bra även om den duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.