Simpsons Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Är det någon som sysslar med fiske? jag gör ganska ofta och jag tycker att det är skitkul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Fiske.. :/. Det tycker jag är ganska segt, faktiskt :P Först står man och fiskar i någon bäck, så får man värsta fetfisken, så kommer det nån sur gubbjävel och säger att man måste lägga tillbaks fisken <_<. Eller när man har nån riktig feting på linan, så brister skiten, då är det lätt att man whajnar sönder. Har slutat med sånt nu, segt som f*n. Man tänker bara på lunch och stjärtar när man står där ute i vildmarken, glömmer helt bort vad man egentligen håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 hehe, ja det är segt när linan går av...men jag har aldrig varit med om att man måste släppa i fisken igen.. Ibland tycker jag också att det är lite sgt, när man inte får nåt alltså, men när det väl nappar så är det kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag brukar fiska ibland och tycker väldigt mycket om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 fiska e väl kul ibland men några av mina kompisar är helt fiske galen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Jag fiskar ca. 3 ggr i veckan nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Fiske är kul...när det nappar :D jag fiskar i bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 (redigerat) Cheeeze, kolla in detta betet: §1.2 skulle nog kunna fånga en fisk på 16 kilo med den Redigerat 6 Maj 2005 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Fiskar lita gran på sommrarna. Men ingen hobby fiskare precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Denna vecka har jag fått 2 gäddor :D Men till sommarn så ska jag få fler, det brukar finnas mer då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
One_Life Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag tycker mycket om att fiska... Men kan inte fiska nu det är så kallt här uppe. Och jag måste få en ny fiska lina den som jag har nu är typ paj. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag bytte också lina nu innan säsongen :D den andra var uppsliten, slets bara av hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.