Greeneck Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) Bad religion, The offspring, Foo fighters, Millencolin, Tenacious D, Nirvana, Metallica & Red hot chili peppers. Redigerat 28 Oktober 2007 av Greeneck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 uhmm.. måste va nightwish och the sounds =|) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Johnny Cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 1. Alesana (screamo/post-hardcore) 2. In Flames (melodic death metal) 3. Meadow (emo) 4. Silverstein (emo/screamo) 5. Aktiv Dödshjälp (punk/metal/grind) 6. Amon Amarth (death metal) 7. Thursday (emo/screamo) 8. ASP (goth/industrial) 9. Senses Fail (emo/screamo) 10. Arch Enemy (death metal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Tupac Shakur (AKA Makaveli) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Underoath och Atreyu just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Tupac, Young buck, Akon, Ice Cube, snoopdog. Fast Tupac är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Bäst: Tupac Andra bra: Eminem Akon Ice Cube R.Kelly Nate Dogg Snoop Dogg 50 Cent Dr. Dre T-pain Finns andra bra me´. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 The Kristet Utseende är och har alltid varit en favorit. Det är blasfemi att förkasta dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Finns inte denhär diskussionen redan? skitsamma - Dani Filth i Cradle of Filth och Shagrath i Dimmu Borgir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dasfrazz Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 metallica å dreamtheater e lätt grymmast :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Det varierar, ibland känner jag väldigt mycket för death metal medans jag ibland känner för britpop etc. (Jag lyssnar dock i grunden bara på metal, men även jag behöver variation.) För tillfället har jag gått och förälskad mig i Rise Against med låten 'Prayer to the refugee', en härlig kampsång som dock är helt värdelös live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.