Voice_of_god Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag har inte varit inne på den här sidan sen den dagen den startade.. då det typ bara var bortot 25 personer som var medlemmar.. jag lämmnade sidan barskt efter typ 2 månader, okej reglerna har ändrats men jag bara undrar vad tusan är medelåldern på sidan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 skulle väl tro 14-15 ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag skulle säga 10-12 år. För det finns mest personer som spammar och är barnsliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 wow det bådar verkligen inte gott vilket eller jag är 17.. Men det spelar väll ingen större roll vilken ålder man har så länge man har något vettigt att skriva, jag har sett 12 åringar skriva fantastiska noveller, men jag oroar mig för att de spel som jag tar till hjärtat inte uppskattas av de yngre människorna, "commander keen, någon?" att de folk endast nu skulle, eller endast kan spela spelen på såkallade emulatorer. Men om nu medelåldern är kring 10-15 det är väll inte så sjaskigt, spamming är roligt sålänge det är under kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 ja öndrar du över det så får du nog fråga hos crew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 jag skulle oxå tro att medel åldern är 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 bara för att medelåldern är låg kan det finnas folk som spelar ditt spel också. Testa att skriva vad du nu har att säga i rätt forum så kanske du får svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 kanske finns nån 30 åring som drar upp medlel åldern jätte mycket..... finns trådar där folk ber om hjälp till ett spel som spelar tillsammans med sin son Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 målgruppen har jag för mig är 12-15 ungefär, medelåldern är nog 13-14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Det finns nog säkert ett par mysko gubbar som leker omkring på sidan. Vet faktiskt inte om Admins sätt att skydda sidan emot sådana snuskiga gubbar. Men din fråga är nu nog besvarad ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag blev medlem när 2månader efter att fuskarna.nu startades. På den tiden skändes sidan mer seriös, nu verkar det mer som att alla gillar att spamma och att medelålden ligger runt 9år. Det är en andleding som gjorde att jag har slutat besöka sidan. Jag tycker också att admin ska sätta en gräns på minst 1000ord när man gör en recension när jag läser vissa recensioner så står det kort sakt "Jag tyckte spelet var bra" och inte varför etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 jag tror medelålder e typ 13-14 år lr nått sånnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.