Hoppa till innehåll

Sidan Har Förändrats


Voice_of_god

Rekommendera inlägg

wow det bådar verkligen inte gott vilket eller jag är 17.. Men det spelar väll ingen större roll vilken ålder man har så länge man har något vettigt att skriva, jag har sett 12 åringar skriva fantastiska noveller, men jag oroar mig för att de spel som jag tar till hjärtat inte uppskattas av de yngre människorna, "commander keen, någon?" att de folk endast nu skulle, eller endast kan spela spelen på såkallade emulatorer.

 

Men om nu medelåldern är kring 10-15 det är väll inte så sjaskigt, spamming är roligt sålänge det är under kontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Det finns nog säkert ett par mysko gubbar som leker omkring på sidan. Vet faktiskt inte om Admins sätt att skydda sidan emot sådana snuskiga gubbar. Men din fråga är nu nog besvarad ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev medlem när 2månader efter att fuskarna.nu startades.

På den tiden skändes sidan mer seriös, nu verkar det mer som att alla gillar att spamma och att medelålden ligger runt 9år.

Det är en andleding som gjorde att jag har slutat besöka sidan. Jag tycker också att admin ska sätta en gräns på minst 1000ord när man gör en recension när jag läser vissa recensioner så står det kort sakt "Jag tyckte spelet var bra" och inte varför etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...