KazeN Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 H4xx0R, jag håller med. Det var lugnare förr. Och korta recensioner irriterar japp, bara moderatorer och admin som kan ändra på dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 ärligt talat, tycker att ni borde prioritera om lite modds; spam = hårdare straff än andra regelbrott spammar man borde man få minst en varning men om det upprepas, ge fyra varningar. då behövs bara en enda varning till innan avstängning och då lär de sköta sig. eller så blir de avstängda om de gör ngt mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Förr var medelåldern högre och forumet var seriösare. Det var roligare och bättre. Nu har spammare och annat skit förstört forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Jag tycket att admin ska göra sitt hedliga medlemsrensning så att alla som är aktiva få bli medlem och så tycker jag att alla medlemar ska vara lika värda alltså ta bort poäng, affar m.m. det skulle minska spam. Men det skulle fötstås admin aldrig göra för då skulle inte han få så mkt pengar som han får nu genom sms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Spammet blir inte mindre bara för att medleåldern är högre. Spammet blir mindre p.g.a. Fm och oseriösa människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Spammet blir inte mindre bara för att medleåldern är högre. Spammet blir mindre p.g.a. Fm och oseriösa människor. Du har delvis rätt men diskutionerna blir mer seriösa om medelåldern är högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.