Hoppa till innehåll

Psp

Gäst Skellington

Rekommendera inlägg

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Skellington

Man kan inte jämföra psp's och ds grafik, dom konsollerna fokuser på olika saker! psp vill bara ha prestanda utan spel-glädje medan ds har sämre grafik, men är en roligare konsoll

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FÖR ATT SPELEN SKA KUNNA LIGGA PÅ SKIVOR OCH INTE FLASHMINNE!! -.-

Jag vet det. Jag är på PSP´s sida, men jag tycker inte att det är skärskilt praktiskt med att spara spelen på minneskort, o skärskilt inte vid en bärbar konsoll..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte jämföra psp's och ds grafik, dom konsollerna fokuser på olika saker! psp vill bara ha prestanda utan spel-glädje medan ds har sämre grafik, men är en roligare konsoll

Hur kan du säga att psp's spel inte är bra? Har du importerat ett psp från japan eller USA?

Shark: Jag frågar frågan "Vad är det som är bättre med att man sparar på kasetten än på ett minneskort?" hela tiden men får inget bra svar. Har du ett svar på den frågan?

Det enda jag hör är "Jag tycker inte det ska vara så" eller "Det är inte bra". Vad är det som inte är bra och varför ska det inte vara så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rofl. Har du spelat på en PSP än? ;).. Tydligen lär det vara en riktigt härlig upplevelse. *HOST*Lumines, Ridge Racer*HOST*.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni inte har spelat ds säg inte att det är dålig grafik!

Jag tycker att det är jätte bra grafik(för en bärbar konsol) och jag bryr mig inte om psp har bättre! Man klarar sig länge med ds's grafik!

Nä jag har aldrig spelat nds. Men efter vad jag hört så ska den inte vara lika bra som psp's som ska vara i nivå med ps2. Jag har aldrig sagt att grafiken är viktigast. Bara det att psp har bättre grafik än ds, vilket är en bonus.

Det jag säger är att ingen kan säga att psp bara har tråkiga spel innan det släppts.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Det jag menade var att psp har bättre grafik, men att ds fokuserar på spel-glädje. Jag säger inte att psp är tråkig, jag står inte på någons sida, utan det var touch screen'en och dom dubbla skärmarna jag menade. nintendo kom på något nytt men psp är bara en konsoll med grafik

Redigerat av Quazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag säger är att ingen kan säga att psp bara har tråkiga spel innan det släppts.

Det har släppts i USA och japan... så spelen vet man ju vilka det är.. Jag tycker att psp har tråkiga spel jämfört med ds , men alla tycker ju olika.

Och det är spelen som är viktiga inte grafiken!(och man kan inte klaga på ds grafik

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...