Shark Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Ja, om minneskorten blir så små som korten i t.ex. en kamera, så är det inga problem.;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Ja, om minneskorten blir så små som korten i t.ex. en kamera, så är det inga problem.;) Det är de säkert ;) Jag skulle gissa på att man gömmer hela kortet i konsolen så det inte är i vägen på något sätt. Tror inte att det kommer sticka ut något. Men det återstår att se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Ja, om minneskorten blir så små som korten i t.ex. en kamera, så är det inga problem.;) Jag tror inte att Sony skulle göra en sån miss.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Ja, om minneskorten blir så små som korten i t.ex. en kamera, så är det inga problem.;) Men dem kunde sälja flera psp med döda pixlar, är inte det en miss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Men dem kunde sälja flera psp med döda pixlar, är inte det en miss? Om jag inte minns fel så fick man lämna in sina psp och få det fixat gratis. Lite klantigt att sälja saker som inte fungerar 100%:igt men det är väl fixat nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det är såklart man fick lämna in sin psp... Jag tror det är fixat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Tror inte att PSP ska ha dålig kvalité, med tanke på att Ps2 har bra kvalité.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det är ju Sonys första bärbara konsoll så den kan ju inte vara helt perfekt...(eller kan den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 ja, det är en faktor, men om Ps3 blir så bra så tror jag inte att de "sabbar" en bärbar konsoll.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Hehe jag har 1GB på min PSP . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag har bara det där orginal, vad köpte du 1 GB för? Jag tänkte köpa 512 MB för 500 kr(typ) .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg