Koneko Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) jagg håller på med en serie hand gjord och det ska handla om en tjej som vill bli pirat det är som storin one pice fast med lite mer humor och en annan sak jag har döpt tjejn till min favorit ritare kurojaki hehe jag håller på med del 1 nu och den sden hetter kurojakis färd hella boken och jag har grym fantasi nu hehe :cool: fasiken min hund ått upp mina tekningar Och kanske en egen hemsida som kändisarna har hehe :D Jag tycker det iaf för du är grym på att måla ________________________________________________________________ Har gjort många mer serier men om jag skannar dom så blir dom förstora för att visa så det kanske tar lång tid innan jag visar dom här. Har ingen aning hur man gör bilder mindre :unsure: Redigerat 4 September 2005 av GameGirl93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 lägg upp dom på www.imageshack.us Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Det hjälper inte :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 FisharMario: Måste bara kommentera dig: Insidan är en kristen ungdomstidning. Nåt säger mig att det inte var den du syftade på ;) Min syster jobbar där.Och hennes lärare sa att dom ville ha serier. Dock är jag ej säker att dom publicerar dom eftersom min syster är en av dom som godkänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 En serie, jag håller på med på datorn. Cover Sida 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alf_Poier Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 KuroJaki! Dom där bilderna är ju helfräsiga! :D En liten bild man gjort ;) http://img398.imageshack.us/img398/893/ken7tx.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Vi snackar serier här Alf_Poier,inte bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alf_Poier Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Men jag snackar >>serierutor<< :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Jaså!Ok! Själv så kanske jag kommer med i en skola där man tecknar animerad film,men det har inget med saken att göra :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Eftersom det finns så många svar så orkar jag inte läsa igenom alla, så jag svarar på första inlägget... Ja, jag ritar serier, fast inte proffisionellt så klart. Jag planerar att göra en fet tidning och då menar jag riktigt stor. Tidningen heter just nu : the Mega Marvolous Mad Magazine of Fatman & other wierdos. Jag försöker få in både äventyr, humor, action och allt annat. Är inte så mycket för strippar, men jag har gjort ett per ensidiga skämthistorier. Har nu ca fem huvudpersonerr/serier och ett flertal andra. Hoppas det kan bli nåt av allt det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Ja,det kan man ju hoppas,själv har man ritat fler Maxweel och sånt,väldigt kul faktiskt :) Synd att jag ej kan lägga upp mina serier :( Men det ordnar sig till sist,hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 FisharMario: Kan inte heller lägga upp nåt... inte så lönt egentligen, eftersom jag mest håller mig till långa rackare. En enda sida säger ingenting där. Det skulle isåfall vara nån sida med ett par strippar... men det får väl bli nån gång i framtiden. Jewes007: 5 huvudpersoner? Hoppsan! Har en hel del själv, en del använder man, andra inte... i ett av mina "huvudteman", Egypten, har jag för det mesta 3 st, men det kommer till fler och fler bifigurer så jag har ingen aning om hur många jag är uppe i nu. På tal om utbildning... fick veta i ett seriemagasin (inte med serier, utan information om serier) att de har en serieutbildning i Malmö. Man får lära sig olika stilar, reklam, arbeta med olika utrustning osv... Känns lite dumt att komma på det nu, men man vet ju aldrig... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.