Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jodå... Gud existerar.... Han är här..=P I am the god... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Mellanmjölk: Tyck det om du vill men jag kommer ändå hålla fast vid min tro. Självklart kommer du det, varför finns tråden egentligen kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) Så att folk kan upptäcka den, å så att nytt folk får chansen att ha sin åsikt... Redigerat 20 Maj 2005 av Petey Piranha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Zdravo: Klart troende inte sviker sin tro, då är de ju inte troende. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Vem säger att "Gud" är den goda och att s*tan är den onda? Det kanske är tvärtom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Därför att Gud hjälper mig och s*tan är en äcklig bajskorv i en kloak som ingen vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Därför att Gud hjälper mig och s*tan är en äcklig bajskorv i en kloak som ingen vill ha. Snarare att gud är en j*vla heroin-missbrukare och att s*tan hjälper oss att leva ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 nej igår ägde jag s*tan HÅRT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Mellanmjölk: Tyck det om du vill men jag kommer ändå hålla fast vid min tro. haha a, jag har märkt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Därför att Gud hjälper mig och s*tan är en äcklig bajskorv i en kloak som ingen vill ha. Ni kan lika väl ta det som seriefigurer... Varken Gud eller s*tan förstör för oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 man kan säga "den lilla röda killen med svans och horn" blivit "ond" genom all propaganda som TV-serier och liknande utsätter oss för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Spirtual: Klokt sagt! :D Man kan inte säga " s*tan är ond för att han är s*tan" och "Gud är god för att han är det" (ingen exsisterar ju, men det är ju inget fel med att disskutera saken). Finns det bevis för att han är elak, han kan ju inte bara vara elak han måste ju göra något, och snälla skyll inte på att det är han som skapar krig, katastrofer, död, olyckor bla, bla, bla. De otroligt dåliga själen har man hört tusentals gånger och det går inte att övertala mig med det. Vem säger att det inte är gud som sitter där och hittar på en massa hemskheter och sedan skyller över allt på s*tan, och då tror alla på gud för han är så himla skenhelig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.