Gun Guy Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag har alla tatlelog utom 72 den är i melan 71 (Boo) och 73 (darkboo) är det någonslags boo? Var hittar jag den och vad hetter den jag moste ha alla tatlelog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Hallå?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag vet inte exakt vart man hittar den, jag såg detta på gamefaqs. #72 Atomic boo (creepy stepple). A massive creature made up of countless Boos. It attacks by breaking apart and sending out hundreds of Boos. Jag antar att det är en stor boo som splittras ner i små boos. Antagligen är det i själva creepy stepple castle eller vad det heter men det är bara en gissning :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Man kan bara möta Atomic Boo en gång. Det är om man först låter några vanliga Boos hoppa på en, sen gör man spin hammer attacken (eller vad det nu kallades, länge sen jag körde -.-) så blir dom sura och blir Atomic Boo som ser ut som en enda stor Boo. När man har besegrat Atomic så hoppar inte alla Boos på en, utan är vanliga fiender ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Om man bara kan möta den en gång finns den i...öh..fafan heter han...den snurriga liknande gombaas soptunna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Finns det en Atomic Boo i Doctor Franky's soptunna? >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Alla fiender som man mött och inte kan gå tillbaka och möta igen hamnar i professor franklys (tror det var så han hette) soptunna. Altså som tattle log papper. Om man tog tattle på fienden då man mötte den finns inte pappret i papperskorgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Du menar att man får automatiskt alla tattles därifrån om man mött alla men glömt ta "tattle" på dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Ja som bowser tex. När man klarat spelet kan man inte möta han igen så då hamnar hans tattlepapper eller vad man ska säga i Franklys papperskorg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 men de som finns att möta fler gånger hamnar inte däri? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Nä bara dem man bara kan möta en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 a ellev äldigt sälsynte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg