Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag tycker att det ska räcka med fängelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 (redigerat) kanske har skrivit innan. Men min farmor har gått bort för inte så länge sedan, och då kännde jag hur ledsen jag va när någon nära hade gått bort Nej till dödsstraff, det är oftast släkten/vänner som lider mer än vad han som blir dödad gör, och det är inte roligt att veta att någon av sina nära och kära (stavning) har gått bort. Folk borde inte få lide i onödan. Redigerat 15 Juli 2005 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mofasa Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 chaos,jag håller med dig,men ärligt talat..du är psyk! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 --------LÄS NOGA OCH TÄNK--------- VARFÖR INTE DÖDSSTRAFF , VI MÅSTE RENSA BORT ALLA BROTSLINGAR OM DET SKA BLI FRED, OCH INGEN VETTIG MÄNNISKA BEGÅR BROTT OM MAN FÅR DÖDSSTRAFF, OCH JAG TROR INTE ATT "ICKE VETTIGA" MÄNNISKOR KOMMER ATT BÄTTRA SIG. DÄR FICK NI NÅGOT ATT TÄNKA PÅ! DÖD FÖR FRED. du får det att låta överbrutalt, men som sagt är jag också för dödsstraff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 --------LÄS NOGA OCH TÄNK--------- VARFÖR INTE DÖDSSTRAFF , VI MÅSTE RENSA BORT ALLA BROTSLINGAR OM DET SKA BLI FRED, OCH INGEN VETTIG MÄNNISKA BEGÅR BROTT OM MAN FÅR DÖDSSTRAFF, OCH JAG TROR INTE ATT "ICKE VETTIGA" MÄNNISKOR KOMMER ATT BÄTTRA SIG. DÄR FICK NI NÅGOT ATT TÄNKA PÅ! DÖD FÖR FRED. Att döda föder bara lidande och hat, och så har man plötsligt fler mördare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 de som dödar en människa förtjänar döden själv. och de som dödar mördarna mördar, men på ett lagligt sätt så det blir inte samma sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 de som dödar en människa förtjänar döden själv. och de som dödar mördarna mördar, men på ett lagligt sätt så det blir inte samma sätt Ingen förtjänar att dö.Och det är bättre att utbilda människor så att staten ska kunna få mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Pengar? Det skulle nog kosta mer att ge alla som har fått dödsstraff mat och boende. Även om de sitter i fängelse äter de. Och vård är inte heller gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Presis som capone sa den som dödar en person förtjänar och dö själv. Och han/hon får stå för det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 --------LÄS NOGA OCH TÄNK--------- VARFÖR INTE DÖDSSTRAFF , VI MÅSTE RENSA BORT ALLA BROTSLINGAR OM DET SKA BLI FRED, OCH INGEN VETTIG MÄNNISKA BEGÅR BROTT OM MAN FÅR DÖDSSTRAFF, OCH JAG TROR INTE ATT "ICKE VETTIGA" MÄNNISKOR KOMMER ATT BÄTTRA SIG. DÄR FICK NI NÅGOT ATT TÄNKA PÅ! DÖD FÖR FRED. Om mördare vet att man dör om man mördar så tror jag knappasst att de föds fler mördare. Själv är jag varken för eller mot dödsstraff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperus Qlim00 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 tycker man ska döda dom som dödar andra...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 hrm... alla människor har rätt att leva, mördare tar den rätten från folk, då avsäger han sej samtidigt sin rätt, varför skall nån som tar andra människors rätt få behålla sin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.