nico Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 mmm. även om de flesta som sagt antingen är psykist störda eller har någon annan störning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Man behöver inte vara psykiskt sjuk för att begå ett mord. Som Nico sa, det kan vara andra anledningar som t.ex avundsjuka. BARA avundsjuka leder inte till mord.Ge mig ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Sa jag att det bara var avundsjuka? Näe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Sa jag att det bara var avundsjuka? Näe... Näe, det gjorde du inte.Men jag menade att ska en person begå mord räcker det inte bara att han är avundsjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Nej självklart inte. Naturligtvis behövs det ilska på den man mördar. Om man inte bara går fram och mördar någon på stan. Fast då måste man ju nästan vara psykiskt sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 även om du inte är sjuk när du begår mordet, lär du vara det efter, av följderna. att sitta i en stol och ha små feta gubbars ögon på sig och försöka förklara bort sig tar på nerverna. vill jag lova. eftersom att kollerna på psykiska sjukdomar görs efter mordet, kan man inte säga vilket skick personen var när man begick de. sen om det är en medfödd hjärnskada, som personen har - så är det väl lika bra att skjuta skallen av honom, han kan inte botas - och kommer han ut så ränner ändå bara runt till ingen nytta. skjuter säkert ner en och en annan också. dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Kan väll inte säga att jag är för Dödsstraff..Dock livstids fängelse med piskning varje fredag ;D <För alla er som inte förstod så var detta ett skämt> Nemen livstidsfängelse på smal diet hade dom nog mått bra av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Och en sak till för att göra fängelserna säkrare har jag kommit på. Man tar bort gymmen och lägger in fler simmhallar och motionsspår. Så att brottslingarna inte blir så biffiga men ändå kan träna i form utav kondition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Inget gym? det är ju det ända man skulle göra på ett fängelse ju. vad gör de om de är biffiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag hörde nånstans att det vara nån i ett fängelse som blivit så vältränad så han försökte rymma. Och då skadade han flera vakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Det kan ju va lite farligt att låta fångarna träna för mycket eftersom de då kan rymma som Baranoi skrev men det finns ju inte så mycket att göra där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 De kanske borde skaffa lite fler andra aktiviteter. Eller vad vet jag, de kanske har många saker för de att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.