putte-93 Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 vem har webkamera????ja har en..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 onödig tråd tycker jag :huh: men jag har ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag har två st! *Stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag har två. Den ena ficka jag när ja sålde jultidningar så den funkar ju så klart inte. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zamzon Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag har två. Den ena ficka jag när ja sålde jultidningar så den funkar ju så klart inte. :P ja har webkamera och den fick ja när ja sålde jultidningar och den e jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 jag har en på en annan dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 jag har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 jag har 4st! och en videokamera med webbkamerafunktion. *som vanligt ännu mer stolt än Salz* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 jag har 1 men man kan ju ha en digital kamera & sedan överföra till datorn men det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 jag har okså en son jag fick när jag sålde jultidningar ocd den funkar men är dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.