¤west¤ Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 tja, skulle gärna villja ha några tips på schysta multiplayer spel? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Mario Kart Double Dash? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 diablo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Super smash bros melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Det här låter som en vettig tråd. Jag vet inte heller riktigt vilka spel som är roliga att köra multiplayer (4st) på. Jag har SSBM, Medal of honor, Mario Kart DD, Metroid prime 2 echoes och tales of symphonia. vilka fler finns som är ROLIGA att spela 4st på? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Star Fox Assault! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Det har fått ett jätteuselt betyg... tror inte det är så kul heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 MKDD lät bästa multiplayer spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Det har fått ett jätteuselt betyg... tror inte det är så kul heller. Var har du sett det nånstans?Vad är det för fel på det? Ser inget fel på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Det fick 5/10 i en gamereactor-tidning jag har vilket är ett mycket dåligt betyg enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Ojdå ett litet betyg då. Du måste spela det för att förstå det själv. Alla har inte samma smak på spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jo, det är klart. Men om det får ett så uselt betyg vill man inte betala för att se om det är bra, eller hur? Back 2 topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg