shacti Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag fattar inte varför vi ska släcka Fuska, vad gör de mot spammarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Det är väl bara som en kul grej. Bara på skoj. Jag fattar inte vitsen egentligen men...jag är väl med, tror jag. Har admin tillåtit det här eller kommer han protestera och låsa tråden? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Säg inget till admin så kommer allt att gå bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Som om han skulle kunna tvinga er att vara på sidan :P. H4xx0R kanske får lite hett om öronen dock? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Och varför skulle det var kul att göra nånting som man egentligen inte vill? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) Jag är med.. hundra på att det inte funkar folk kommer iallafall, men ändå Redigerat 27 April 2005 av Voice_of_god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag är med.. hundra på att det inte funkar folk kommer iallafall, men ändå Vi får väl DDoSa fuska.se så ingen kan komma in. Någon som har ett starkt DDoSnät? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Men om Ddosar så kommer ju 100000pers att vara inne på fuska. Så att ingen annan kan komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Om 5timmar på börjar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Om 5timmar på börjar det! Tusan också! Jag som har så kul i en diskussion :/ Nåja, den är väl kvar efter också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag är med. Fuska är inte särskilt berondeframkallande just nu så jag skulle kunna bojkotta i en månad eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 hehe är nog bara en liten procent av forumets användare som läser detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.