Bure^ Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag har lite problem.. Hur animerar jag en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag har lite problem.. Hur animerar jag en bild? Program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Du måste självklart använda ett program (ex. Macromedia Flash). Sedan så finns det alltid den simpla metoden med stillbildsanimation, via Windows Movie Maker, vilket ingår på dom flesta datorerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 annars finns oxå adobe imageready! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 finns dom i datan då? Jag har photoshop 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 med imageready? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 näe det tror jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) Jag använder Animation Shop 3 när jag gör animationer. En av animationerna jag har gjort med det: Redigerat 1 Maj 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Men hur får jag deT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) **** Typ Lr nått =P Redigerat 1 Maj 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 finns dom i datan då? Jag har photoshop 7.0 om du har photoshop 7.0 borde du ha Imageready. leta upp det så kan jag hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 **** Typ Lr nått =P ser inte länken..Men nu kommer jag förmodligen göra det. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.