Mezox Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 I affären så vet ni nog att det finns länk till en quiz som inte finns. Är det inte onödigt att ha den uppe när det ändå inte är nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) Jo, det är rätt onödigt. Annars tycker jag man ska kunna lägga in egna Quiz där och om någon vinner i sitt Quiz får den en viss summma fuskamynt är det en bra idé admin? Redigerat 30 April 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag tror att det skulle ske "en del" små fusk på din idé, 0033. Dvs. att folk kanske skulle göra jätteenkla frågesporter bara för att en kompis ska få poäng. Men för övrigt gillade jag idén med att göra egna frågesporter, låt oss hoppas att admin skaffar nåt sånt system :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jo det skulle var grymt kul :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 ja men har det funnits någon fungerande quiz en gång i tiden eftersom att det finns en sån länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag tror att det skulle ske "en del" små fusk på din idé, 0033. Dvs. att folk kanske skulle göra jätteenkla frågesporter bara för att en kompis ska få poäng. Men för övrigt gillade jag idén med att göra egna frågesporter, låt oss hoppas att admin skaffar nåt sånt system :) Eller så kan man göra så att poängen går från din account ifall nån vinner.Och att man inte kan svara på frågor som nån från din egen IP läggt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Det är ju bara att starta en tävling i FuskaMynt om man vill ha en frågesport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 men varför finns den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Kanske för att det fanns förut och ingen har tagit bort det för att de inte tänkt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.