Basse Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Hur många samlar på TV-SPEL??? Jag gör och jag har Nes, Snes, Sega Megadrive, PS 1, N64, PS 2. Jag har ca: 300-400 spel samanlagt till alla konsoler. Vad har ni för konsoler? Och hur många spel har ni??? Har ni något vaärde fult spel??? Jag har Zelda 1 till nes nyt och in plastat... men jag tror inte att det är orginal inplastat för jag fick det för 100:- på en lopp marknad... i bland kan man fynda.. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag har bara två konsoller. ps1 och gc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Sammlar på Nintendo Konsoller. Har alla utom NES och den opopulära VirtualBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Nä, jag har en vettigare hobby.... Samla på Tior ^^. Det tjänar man på i längden. nu har jag typ 100tior *kontrollräknar*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) Samlar också på 10 har ca 70 kasnke Annars så samlar jag inte på nån tvspel eller konssoler men jag har SNES N64 GBA SP GC xbox Redigerat 1 Maj 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Sammlar på Nintendo Konsoller. Har alla utom NES och den opopulära VirtualBoy jag skulle villja ha en VirtualBoy men har bara N64 och GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Jag har bara GBA,GBA SP,XBOX,N64 & GBC=5 st tv-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Har tyvär bara N64 och GC, men Virtual Boy är väl den man fick ont i ögonen (ok, skador egentligen) av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Va kan man få skador av vitual boy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Detta är mina konsoller G&W nes snes Sega mega drive n64 GBC GBA ps1 ps2 gamecube xbox nintendo ds. Och det heter inte tv spel utan konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 jag har ps2 och ca 230 spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Har en del spel och så,men inget gammalt,bara nya gryma saker ! :P Annars är min hobby Manga/anime >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.