Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

jag vet det. men strunt samma det spelar ärligt talat ingen roll. det är inte jag som återskapat sidorna, det är webarcive. har du något kul minne från förr då?

Skrivet

hmmmm.. jag kom ihåg när jag blev medlem, härmade 0014 med namn osv och alla blev asarga... och sen hade vi nintendo-teamet och playstation-teamet alla i playstation teamet mobbade mig >_>

Sen var ju "Konsol-kriget" en nostalgi också, samt anmäls forumet som var öppet för alla

Skrivet

hehe alla postade en massa inlägg om att en annan konsol var mkt bättre i alla möjliga forum (t.ex. i PC postades MACINTOSH ÄGER! osv...?) eller blandar jag ihop något?

Skrivet

De roligaste stundena var nog tiden där jag var kung i N64 forumet. Jag var etta varje (bokstavligt) dag i dagens topp 10 författare coh ni kan fortfarande i min press se att jag har varit mest aktiv i N64 forumet även om jag har varit inaktiv där i år.

Skrivet
Är helt säker på att jag känner igen Figo modden på Fuskarna.nu

Ändå var jag inte medlem på Fuskarna.nu

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...