OhNo Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Tjo, Jag ska fylla år nu på Fredag, och undrar om XboX är bra, tänkt önska mig det, sen kan ni rekomodera några spel :) som jag kan köpa till :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 köp en AR, jag har en till GC & det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Vad är AR? och vart får man tag på en sådan sak:P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Jag tycker du ska önska dig NDS.Om du är Nintendo fantast alltså.Men Xbox är helt ok också.Star Wars Battlefront är asballt tycker jag. :D Men om du gillar sport så är ju SSX 3 något för dig. !Grattis i förskott :kung:! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 man ska inte gratta i förskott (betyder otur) men köp gamecube sen timespliters spel eller så var det xbox och timespliters.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Tror du på skrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Köp Halo 2! Det bästa man kan köpa till Xbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 En av den bästa kan man säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Vad är AR? och vart får man tag på en sådan sak:P? AR = fusk till en konsoll, man typ skriver in koder till ett spel så händer olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Köp till Fifa street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Tjo, Jag ska fylla år nu på Fredag, och undrar om XboX är bra, tänkt önska mig det, sen kan ni rekomodera några spel :) som jag kan köpa till :D :lol: Fable är ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 5 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Tjo, Jag ska fylla år nu på Fredag, och undrar om XboX är bra, tänkt önska mig det, sen kan ni rekomodera några spel :) som jag kan köpa till :D :lol: Vad gör man på Fable? Är det roligt? ;) Förklara lite :P hehe. Gillar Action och RPG & Äventyr spel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.