:Fuskaren: Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag kanske ska köpa Wow men vad är det exakt i månadskostnad? Och jag har sett att det finns 2 olika kartonger, 1 med en elf eller nåt på och 1 typ med en tauren vilken ska man ta??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Den första frågan kan jag inte svara på, alla affärer säger olika priser... Men det där med kartongen; det är en Night elf eller en Orc, och den enda skillnaden är bilden. Dom symboliserar nog Alliance och horde, men jag tror att båda sidorna är spelbara, välj bara kartongen du tycker bäst om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 5 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 ok ni som har WoW är ni Alliance eller Horden och hur många poäng får speltet av 10? (tycker du) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Alliance 10/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 100/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 :o kanske ska köpa spelet då men kan nån ge lite mer info om spelert och om gubbarna och om Alliansen eller The Horde är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Horde 10 / 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Hehe, varken horde eller alliance är " bäst ". Horde är inte onda, Alliance är inte goda. kollat om det finns några guider? Prata med försäljaren om du vill ha mer fakta också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Om du har något du undrar om spelet, gå in här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 f*n mina föräldrar vill typ inte att jag ska köpa det för det kostar i månaden. Jag vill så gärna ha det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 ladda ner det......... pss adda mig på [email protected] så snackar vi imorgon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det går att spela båda på olika kartonger.... jag har NE kartongen och jag är Alliance på Darksorrow och Horde på Burning Legion. spelar mest Horde 10/10 (99.9 / 100 ) (enda saken är att det kan vara lite svårt och hitta sina quest) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg