Helmeppo Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) [Raderat] Redigerat 13 Maj 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Vad menar du? Att man använder samma konto eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Jo, visst kan man det.. men om man verkligen ska vara en "lirare" ska man ju köpa det själv som alla andra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 haha nej man lurar inte steam men det bästa är att dem kan byta lösenord och ta över accountet :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Du tycker du är smart nu? Tänk dej att en av dem du har gett ut keyn åt använder cheat och åker fast, då blir ni alla av med steam kontot, inklusive du som hade betalat pengar för det. Kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 (redigerat) Du tycker du är smart nu? Tänk dej att en av dem du har gett ut keyn åt använder cheat och åker fast, då blir ni alla av med steam kontot, inklusive du som hade betalat pengar för det. Kul? Äh, jag har bara gett ut mitt info till de jag litar på. :gitarr: Och JA, jag tycker att jag är ganska smart nu. Redigerat 13 Maj 2005 av Helmeppo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 § 1.3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg