SFrisk Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Tjenis! Asså min server som jag har gjort i ordning på CS dedicated server kommer bara upp på LAN och jag har ställt in den på att den ska komma upp på internet! Snälla svara! Desperat!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Skriv sv_lan 0 i consolen. Lycka till med din server! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 redan gjort har du ngt mer tips ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Har du öppnat UDP och TCP port i din router? (Om du har en dvs) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 japp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Hur har du gjort den? Öppnat cs och tryckt på New game, eller gjort en dedicated via Play List i steam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Hur har du gjort den? Öppnat cs och tryckt på New game, eller gjort en dedicated via Play List i steam? dedicated via play list i steam och så har jag laddat hem massa tools... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 okej, det var skumt. Vad händer om någon av dina kompisar försöker connecta till den via console? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 dom säger att dom inte kommer in men jag och min bror vi har varsitt cs och när han kollar på steam så ligger min server på LAN och jag har skrivit sv_lan 0 i cnosolen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 (redigerat) kan du posta ip:et till den här *och varifrån har du tagit det ip:et? Redigerat 14 Maj 2005 av spitfir3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 kan du posta ip:et till den här *och varifrån har du tagit det ip:et? jag har kollat min ip på t ex. www.whatismyip.com och på massa handra ställen och de e samma ip på alla ställen och den ip:n är: 213.65.38.40 så jag har igång min server hela dan nu hoppas du kommer in... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 men asså när jag skriver ip i consolen på dedicated server så står det "ip" is "localhost" hur fixar man det ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg