Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Varje dag dricker vi läsk, äter massa socker mm. Tycker ni att vi svenskar äter för mycket socker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Erhm.. Det beror väl på om man äter chocklad,godis och dricker cola~ varje dag :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Erhm.. Det beror väl på om man äter chocklad,godis och dricker cola~ varje dag :/ Ja, mycket skräp mat innehåller mycket socker.Så om man äter det varje dag så säger jag att man äter överdrivet mycket. Om man äter vanligt mat varje dag så tror jag inte att man få i sej så mycket socker och att äta skräpmat ett enda dag i veckan och hälsosamt mat under resten av veckan är väl inte heller så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Låt folk käka socker om dom vill..De e väll upp till var o en om dom vill få dåliga tänder/bli tjock. Själv vill jag inte det så..Pass up :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vigge_as_long Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Ja det bror på vad man äter varje dag om man äter massa godis som min klasskamrat gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag tänker ofta på vad jag dricker och äter så det inte är allt förmycket socker i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Beror på. Själv äter/dricker jag lagom tillräckligt lite för att hålla mig i form/inte ha dåliga tänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 aja de klarar väl sig, så j*vla dyrt ändå :/, blir väl en o en annan läsk ibland, och lite chips till helgen ibland.. verkligen inget farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jupp samma här... Fast mot påsken kan det bli väldigt mkt påskmust. Upp till en liter per dag i 3-4 dagar =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Julmust!Påskmust! Dessa underbara drycker dricks som in i bomben när det e sesång..O lite efteråt osså :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag tänker nästan aldrig på mina tänder. Orkar inte med allt här i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag äter rätt mycket godis på helgerna,men tur att jag motionerar varje dag då.Borde ni också göra,ni som äter mycke socker :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.