Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jaja jag bryr mig inte om vad ni tycker o säger eftersom så länge jag vet att jag har rätt så bryr jag mig inte om andras åsikter!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Vad sa du nu då? 1. Vem snackar du med? 2. trodde du inte på gud nyss menade du mig?? eftersom jag tror på gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jaja jag bryr mig inte om vad ni tycker o säger eftersom så länge jag vet att jag har rätt så bryr jag mig inte om andras åsikter!!! 1. Varför debatterar du då ? 2. Utropstecknet är ett vackert tecken, men kommatecknet är nog ännu vackrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jaja jag bryr mig inte om vad ni tycker o säger eftersom så länge jag vet att jag har rätt så bryr jag mig inte om andras åsikter!!! vadå varför debatterar du??..oj kanske för att det vi pratar om handlar om religion o vetenskap alltså vilken av dom man tror på..o jag tror på gud o så kommer folk in som dig o haggen o kommenterar så klart att jag ska svara då.. va f*n trodde du att jag ska sitta i hörnet o låtsas som inget har hänt?? isåfall då trodde du fel!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag skriver bara min åsikt och det jag tror på jag har aldrig sagt att jag är mot relgion av något slag jag bara inte tror på det. Fusion:Det jag tror guggo menar är varför debbaterar du om du endå inte bryr dig vad vi säger och så fort vi sa att vi inte tror på relgion och gud så blev du upprörd och började använda utropstecken. Jag iallfall försöker inte få dig att tro på nått annat jag vill bara föra min åsikt som man ska göra i en debatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Nu hänger jag inte med... håll er till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Det har vi inte gjort i någon av de andra trådarna. Men nu blir det BTT på hög nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 BTT? vad betyder det... Men det var ju ni som drog över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag tycker vi ska spela mer :cool: :visslar: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Det var inte frågan, det var om vi spelade för mycket... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag tycker att det är upp till var och en hur mkt man vill spela men så klart det är inte bra att bara sitta och spela och inte röra på sig och inte ha nån fyskisk aktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 BTT? vad betyder det... Men det var ju ni som drog över... BTT= Back To Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.