Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 jag har spelat ett sånt reflex spel... men gör nog inte så mycket reflexer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Allt kan tränas upp, även reflexer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Forskare har forskatom det i flera år. Dom vet bättre än alla andra. Om du skulle vara forskare och jobbat så skulle du vetat att deras beräkningar är inte felräknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag får tro vad jag vill, och jag litar inte på forskare för fem öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Xade, du förnekar värkligheten.... Vem tror du upptäckte vaccin ? eller de som läser av jordbävningar? eller de som tog reda på vad luften består av.... Alla sådana här självklara saker upfanns av FORSKARE/VETENSKAPS män.... tror du gud uppfann glödlampan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Han uppfann materialet. Men jag gillar inte det de så "smarta" forskarna gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Så du påstår alltså att gud uppfan Glas ? Har han något stort lager, och så skickar han ner lite till oss när vi skall göra en glödlampa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 vad menar du med skickar ner, det är inte direkt så att han sitter på nåt moln eller så... guds rike är oåtkommligt... han skapade hela universum, då kan han nog det mesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 ok, skickar ner en var dåligt exempel.... Men om nu gud uppfann glödlampan, hur kom den hit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 han uppfann inte glödlampan, men allt material den består av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Men hur kommer allt hit då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 vad menar du? 1. Gud skapar allt material 2. Några sätter ihop det 3. Guds förtjänst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.