Hoppa till innehåll

Tvspel Spelar Vi För Mycket ?


Vigge_as_long

Rekommendera inlägg

Gäst Liquid Silk
Man lär sig mycket engelska via spel, det är väl alla överens om iaf.

Fick bara en enorm lust att posta en viss länk här...

FILM

Tyvärr är den på engelska utan text, men jag tror att åtminstone de som rollspelar förstår vad de snackar om.

Den snubben måste ha ett allvarligt problem...

jag tycker den filmen var ovärdelig och dum. Kan inte fatta att folk fattar det där som roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ymphinorx
Man lär sig mycket engelska via spel, det är väl alla överens om iaf.

Fick bara en enorm lust att posta en viss länk här...

FILM

Tyvärr är den på engelska utan text, men jag tror att åtminstone de som rollspelar förstår vad de snackar om.

Den snubben måste ha ett allvarligt problem...

jag tycker den filmen var ovärdelig och dum. Kan inte fatta att folk fattar det där som roligt.

Men det roliga var ju hela överdriften.

Förstår man att det inte är verkligt så är det ju roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju självklart att den inte är på allvar. Tyckte bara den var rolig :rolleyes:

Men för att gå tillbaka till verkligheten. Just nu är jag mitt inne i en period där föräldrarna börjat gnälla extra mycket om dataspelandet... måste stänga av datorn strax, de har bestämt att vi ska ha datafritt (dvs ca 1 h om dagen) fram

t o m torsdag... inget fel i sig, bara bra att försöka fördriva tiden på annat sätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mamma brukar ge mig datorförbud ibland, det kan hålla i en dag ungefär. men jag vet själv när jag sitter förmycket, det märker jag - när jag inte gör nåt vettigt. jag och pappa brukar ha våra datakvällar, datorer brevid varandra. det jag gör mest vid datorn är Socialtumgänge, vilket är bra, men det förstår inte morsor. ni vet själva, chatta i 6 timmar tycker dom inte är bra, tjockisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...