Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Man lär sig mycket engelska via spel, det är väl alla överens om iaf. Fick bara en enorm lust att posta en viss länk här... FILM Tyvärr är den på engelska utan text, men jag tror att åtminstone de som rollspelar förstår vad de snackar om. Den snubben måste ha ett allvarligt problem... jag tycker den filmen var ovärdelig och dum. Kan inte fatta att folk fattar det där som roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 igårkväll fick jag lånat ett spel utav en kamrat. råkade sitta långt in på natten inatt och spela, och det lär väl bli så nu ett tag. men snart är det sommarlov, och då brukar det bli hela nätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Man lär sig mycket engelska via spel, det är väl alla överens om iaf.Fick bara en enorm lust att posta en viss länk här... FILM Tyvärr är den på engelska utan text, men jag tror att åtminstone de som rollspelar förstår vad de snackar om. Den snubben måste ha ett allvarligt problem... jag tycker den filmen var ovärdelig och dum. Kan inte fatta att folk fattar det där som roligt. <{POST_SNAPBACK}> Men det roliga var ju hela överdriften. Förstår man att det inte är verkligt så är det ju roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Det är ju självklart att den inte är på allvar. Tyckte bara den var rolig :rolleyes: Men för att gå tillbaka till verkligheten. Just nu är jag mitt inne i en period där föräldrarna börjat gnälla extra mycket om dataspelandet... måste stänga av datorn strax, de har bestämt att vi ska ha datafritt (dvs ca 1 h om dagen) fram t o m torsdag... inget fel i sig, bara bra att försöka fördriva tiden på annat sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Så hade jag förrut. Det var hemskt. Nu får jag sitta hur länge jag vill :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag spelar ingeting så har varken spelförbud eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag spelar ganska mycket nu ca 30 min-2 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Dator: 1-6 timmar/dag beror på vad som händer Tv-spel: kanske 20 min max orkar inte spela tv spel men datorn kan man sitta vid hur mycket som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Äh, pappsen brukar alltid tumma på sina spelförbud. Är ju inne nu! Nu säger han att max 1 h om dagen räcker. Men det blir ju sällan så... 1 timme på eftermiddagen och så en 20-30 min på kvällen, lite olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 mamma brukar ge mig datorförbud ibland, det kan hålla i en dag ungefär. men jag vet själv när jag sitter förmycket, det märker jag - när jag inte gör nåt vettigt. jag och pappa brukar ha våra datakvällar, datorer brevid varandra. det jag gör mest vid datorn är Socialtumgänge, vilket är bra, men det förstår inte morsor. ni vet själva, chatta i 6 timmar tycker dom inte är bra, tjockisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 (redigerat) Jag hade spelförbud i en hel vecka för några månader sen. *Skitjobbigt* Nu brukar jag sitta vid datorn 1-3 timmar om dagen. Redigerat 9 Juni 2005 av Dark Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Har aldrig fått spelförbud, men det verkar inte särkilt kul, jag skulle inte klara det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.