Lander Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 För när jag var mindre spelade jag hela tiden "nästan" kanske 5 timmar om dagen det var också sommarlov då, och jag fick massa spelförbud också :unsure: Men nu spelar jag inte lika mycket förjag har blivit mer sportig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Jag har bara varit bannad från datorn en gång. Vet inte varför men nu låter hon mig spela, hon brukar typ säga, "du borde ta en paus snart" efter 5 timmars spelande, då gör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 För när jag var mindre spelade jag hela tiden "nästan" kanske 5 timmar om dagen det var också sommarlov då, och jag fick massa spelförbud också :unsure: Men nu spelar jag inte lika mycket förjag har blivit mer sportig. Jag är också rätt sportig det är nog därför jag får spela rätt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 det e bra men jag skulle ändå spela om det inte förbättra reflexerna,även om dom sejer att det e onyttigt att spela för mycket,det e ju typ ingen som bryr sej . Typ tandläkarn;vem äter/dricker saker som innehåller socker endast på helgerna? Inte jag! glöm det.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 allt innehåller socker.... 10 sockerbitar i ett hamburge bröd t.e.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Vatten=0 Socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Hur många timmar är gränsen på en dag? Själv tycker jag 2 timmar är rimligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 jag satt i mitt kolsvarta rum med endast tvn tänd i 6 timmar igår. nytt spel, ni vet. gigantisk huvudvärk sedan efter, det blev alvedonknarksstund i köket sen, gick över. ska försöka spela med tänd lampa idag, och nån timme mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 vi spelar antagligen för mycket.bevis vi sitter inte bara och spelar tv-spel i fem timmar,vi sitter och snackar om det i tre timmar också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 det är ju det som är kul :P jag tycker inte det spelar roll om vi spelar för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 jag satt i mitt kolsvarta rum med endast tvn tänd i 6 timmar igår. nytt spel, ni vet. gigantisk huvudvärk sedan efter, det blev alvedonknarksstund i köket sen, gick över. ska försöka spela med tänd lampa idag, och nån timme mindre. Jo, men har man skaffat ett nytt spel kan man ju räkna med det antalet timmar... Jag är själv värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 det kallas inte att slösurfa och gå upp i vikt, det kallas socialt umgänge och utgörs på sveriges största och bästa spelforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.