LiQuiDe Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Skrivet 16 Maj 2005 jagf har bara agent under fire everything ot nothing och rouge agent
Skinnpytte Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Skrivet 16 Maj 2005 Du går ju bersärkagång med sentinel och det bara för att j*vlas grrrrrrrrrrrrr Hehe det brukar jag göra i barnan Cabin barnan då sitter jag på taket och skjuter direkt när jag ser nån
Shadowbeing Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Skrivet 16 Maj 2005 Mitt favvovapen är Gold PK2....Och Tactical Sniper.... Å alla andra möjliga pistoler å kulsprutor...
Avregistrerad Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 jag har det inte... Jag gillar: ronin, bomberna som man slänger ut och detonerar, gyllene pistolen, tactical sniper, delta repater (stavning)
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 Okej, inga som är intresserade av buntladdningarna då? Eller laserminorna?
Skinnpytte Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 I en barna Kabin barnan la jag och min bror ut Bomber man Detonerar skit många såna sen lasser minor, sen sprängde vi allt. Spelet hackade då Smällen var skit stor
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 I en barna Kabin barnan la jag och min bror ut Bomber man Detonerar skit många såna sen lasser minor, sen sprängde vi allt. Spelet hackade då Smällen var skit stor Okej, men den striden verkade inte vara så seriös direkt....Och laserminor kan man ej detonera... det beror på hur du tänkte, man kan ju skjua på dem, gå in i dem eller spränga dem på nåt annat sätt...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 Okej, inga som är intresserade av buntladdningarna då? Eller laserminorna? Buntar suger hårt ju! Hur är det meningen att man nånsin ska kunna döda nån med en buntladdning?
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 Okej, inga som är intresserade av buntladdningarna då? Eller laserminorna? tss.. Bra fråga det... Bara datorerna som använder dem.. Rena självmordsdramat...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 Om man kör kabin-banan, kan man hoppa in i en kabin och sätta ut en bunt. Det är kul
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 Om man kör kabin-banan, kan man hoppa in i en kabin och sätta ut en bunt. Det är kul Ja, typ så att den sprängs vid nästa station där nån ska gå på.... Det hade varit kul om man lyckades få in en granat i kabinen.-.. hehe
Skinnpytte Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 I en barna Kabin barnan la jag och min bror ut Bomber man Detonerar skit många såna sen lasser minor, sen sprängde vi allt. Spelet hackade då Smällen var skit stor Jag menade såna där Bomber man Detonerar och sen detonerade vi dom och vi hade också Lasserminor
Rekommendera inlägg