Skinnpytte Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 (redigerat) jag vet inte om nån har skrivit om det här namnet som jag hittade när jag sökte på lite bilder på Zelda men look här Är det bara en fake eller? Kolla bara på bildn över Redigerat 7 Maj 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 (redigerat) Ja, det är en fake. Titeln på spelet kommer förhoppningsvis avslöjas på E3. (den 18 maj tror ja det är) Ett annat fake namn är "Zelda Gates of the realm". ;) Redigerat 7 Maj 2005 av Goron_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 (redigerat) de där e bluff tror jag! ;) Redigerat 9 Maj 2005 av Mellan_mjölken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag tror på Fake.. Eftersom att bilden heter "Fakebox2" så borde det ju vara fake! Men vilken region har ett A? USA har ju E, europa har PAL och Japan har nrct tror jag... Men vilken region har A? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 USA = NTSC EUROPE = PAL JAPAN = Japansk NTSC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Aha, Tack Radiovax! Men vad står A för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 A har inget med region att göra. A:ett menar på PEGI:s åldersmärkningsystem. E - everyone, detta spel kan spelas av alla oavsett ålder. T - Teen, du bör vara åtminstone tretton år. A - Adult, detta spel måste du vara vuxen för att få spela. (denna märkning finns bara i USA) Dock tycker jag det är lite märkligt att ett zelda spel skulle rankas med ett A. Alla andra Zelda har ju fått ett E. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jo, ja tror nog inte Zelda spelas av så många över 18 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 joo på en film jag såhg var det bara 20 åringar o alla skrek o sa äntligen kommer det(på engelska) o sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Har en känsla av att Zelda 2005 kommer att bli väldigt blodigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Tja i alla intrevjuver har ju Iawata sagt att det ska bli "mörkare" än tidigare Zelda-spel så det är klart det kommer bli lite blodigare. Men knappast så blodigt att det får samma märkning som GTA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jag tror inte spelet kommet att bli blodigt. Det kanske kommer lite grönt slem om man dödar en spindel, men jag tror inte att Link kommet att blöda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg