Gäst Soffan Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Tjenare... Tänkte höra med de flesta på sidan om några har sett En animé del av Naruto eller läst mangan? Själv har jag inte sett Animé av Naruto men läser en hel del med Naruto då ^_^ Och vilka är era Favvorit karaktärer i serien. Jag har alla som favvorit i serien. Alla är för grymma :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Har sett/läst allt som kommit ut än sålänge ;) Dem jag gillar mest är väl Naruto,Shikamaru,och några fler,orka rabbla upp xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Har sett några avsnitt från Animen och så har jag läst några kapitel från mangan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Favvo char.. mhm.. i naruto är det väl: Sasuke,Gaara,Shikamaru,Naruto så klart :P och Itachi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 kart man läser naruto!!! :P min favvo karaktär e nog sasuke kun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Vet ni vart man kan få tag i Naruto Animén? Har bara sålänge fått tag i Mangan >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 jag läser naruto i Shonen JUMP. men jag tycker att shaman king är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Har läst/sett allt som kommit ut än så länge. Favorit karaktärer; Kakashi, Jiraiya. @_______@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst left_behind_04 Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 har sett alla avsnitt som hitills har kommit ut ^^ favorit karaktär: Sasuke, Itachi och möjligtvis lite Shikamaru :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.