Gäst _Otaku_ Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Har gjort jättemånga pinsamma saker. När jag var på liseberg så tog jag "Min pappa" i handen och gick iväg. Men "min pappa" ba: Vad vill du? Vad gör du? Vem är du? Jag bara: Men pappa e du dum nu också! så var det en helt annan gubbe!! (som var lite psyk...:Phehe) Låter kanske inte pinsamt men det var de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Det är ju hur pinsamt som helst! Nästan värre än för mig men om jag hade gjort allt det där när jag var hos nå gäster skulle jag typ ba dööö En liten pinsam grej, inte så stor men ändå. Jag och hela min familj gick på Pajala marknad när jag var liten, så kommer en stor gubbe med punk frilla och hur lång som helst och så här går emellan mig och mamma pappa mina brorsor så jag är på ena sidan va han och dom är på andra sidan.. så börjar det strömma folk emellan mig och mamma pappa och mina brorsor.. så när jag tittar upp för att se mamma pappa och mina brorsor, så ser jag inte dom och börja stört böla mitt på marknan. men tillslut så kom mamma och så fick jag gå emellan mamma och pappa och hålla dom båda i händerna så ingen går emellan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 (redigerat) haha de där var kul :P men för mig har de inte blivit nått pinsamt...eller jo!på skolan så gick mina byxor paj skita mycket så man såg kallingarna! jomenvisst, eller när de är fulla av hål.... gick på stan en dag, och fick syn på en kompis, skulle då skoja lite och sprang fram och drog ner byxorna..... synd bara att det inte var min kompis utan en anabola kanprande kille i 18 års åldern....... Redigerat 9 Maj 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Har gjort jättemånga pinsamma saker. När jag var på liseberg så tog jag "Min pappa" i handen och gick iväg. Men "min pappa" ba: Vad vill du? Vad gör du? Vem är du? Jag bara: Men pappa e du dum nu också! så var det en helt annan gubbe!! (som var lite psyk...:Phehe) Låter kanske inte pinsamt men det var de! Hehe liknande sak hände med mej när vi var på nått ställe då gjorde jag samma sak fast det var typ ett fyllo och han sa inget häller :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Om det nån gång händer nått pinsammt så e det ju oftast rätt kul..Så därför tycker jag inte att det e särkskillt pinsammt :/ Men de pinsammaste var nog förra sommaren. Ja va på stranden o skulle stajla för nårra brudar (vem gör inte det?) så ja skulle såklart dyka i från bryggan. Olyckligtvis va de bara en dryg meter djupt. Och dunk så stod ja me skallen på botten o bena fladdrande i luften. Just när det hände var det pinsammt..10 sekunder senare fick jag mej ett gott skratt av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 (redigerat) Detta är ingen direkt pinsam grej för mig utan några andra,jo så här var det: Förra sommaren var min familj i Italien.Min halvsyster & syster & jag badade.Plötsligt kom det några stora killar & skrek något på italienska till oss.Då så viska vi lite och sen skrek vi: Vad säger ni?Kan ni prata lite tydligare? Då så stirra killarna på oss bara & blev helt röda i ansiktet & gick där ifrån.Jag såg att dom tyckte det var pinsamt hehe :evil: Redigerat 9 Maj 2005 av FisharMario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 hmm gjorde bort mig en gång min kompis och jag cyklade i kapp och jag låg före sen så tittade jag åt sidan och hälsade på en tjej och då körde jag rakt in i trottarkanten och flög över styret. jag bröt nyckelbenet och fick ett stort varsår på ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 En gång när jag och min kompis gick i korridoren i skolan så tyckte vi att vi såg våran andra kompis gå in på toan så vi stog utanför och sa jätte fula grejer och sen när han skulle gå ut såg vi att det inte var vår kompis. Det råkade vara en tjej i vår skola :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 jo det var ju avslutningsfest och alla var lite onyktra :visslar: då tar en kompis och kysser en annan kompis i tron om att det var hans tjej. detta hände ju inte mig men ändå ha ha! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Vi skulle sjunga nånting och då hade vi tränat klass för sig och då var det nån refräng jag sjungde jätte högt på några fler sjöng också extra högt då Sewn skulle vi träna alla 3 femmorna tillsammans. Då trode jag att det skulle låta mycket högre på den refrängen så jag sjöng skit högt Och ingen annan gjorde det så alla börja skratta då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 En gång sprack mina brallor när jag var i skolan. Man såg hela där bak på mig, men jag visste inget och fortsatte snacka med mina kompisar (som inte heller visste) och folk gick förbi och gapgarva, och jag fatta ingenting och tänkte :''Vad garvar dom åt?'' Och hela klassen gick förbi och viska och skratta, tillslut kom jag på att man såg hela därbak på mig xD Så jag bad min kompis hämta min jacka från mitt skåp så ja linda runt den från låren och över magen och sen sprang hem för att byta, så snubbla jag över en sten och skalla huvudet i en stång. Gud vad pinsamt, men sen när jag kom hem och bytte så börja jag skratta. Det var ju lite pinsamt i början, men sen får man säg ett gott skratt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 En gång förra sommarn så bodde jag inte här jag bor nu så vi åkte hit jag bor nu och kampade i 4:a veckor och sen en dag skulle vi till havet och bada och där framför vår plats på straden kom ett par brudar och la sig och sola och gissa om dom inte hadde en BH :P så man såg hela pattarna på dom och sen så tog jag fram kikaren för vi hadde med oss den och jag tog skikaren och skika på doms..... och så när jag gorde det då så hörde jag en röst som sa://vad gör du då?? vad ekligt så gör man inte\\ så var det en gammal kärring som stog och kolla när jag tog skikaren och kolla på deras pattar det var pinsamt B) men minna ögon bara såg ut så här :blink: när dom komm hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.