Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Nästan,min pappa har percing i öronen.Passar på honom dock ;) Själv är jag nörd,men jag har inte glasögon eller stora tänder. Många tjejer tycker jag e söt.Jag passar då inte i percing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Själv har jag en i näsborren,där det sitter en kedja i ringen,som går upp till andra örat....Damp nej,jag har ej,för de e gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Så du påstår att Dannie, zourcE och FisharMarios pappa är gays? Hrm, dumt påstående. Jag har själv inget, men det passar som sagt på vissa och inte andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Själv har jag ingen piercing tycker inte att det passar på barn 10-14 om man ska ha piercing ska man ha det när man blir lite äldre då är det som mer moget enligt mig dock!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Ett hål i vadera öron, naturligtvis. Skulle vilja töja hålen dock. Mina är skitsmå. 0,4 mm om jag minns rätt, det är ju ingenting. Skulle gärna vilja skaffa en någon annanstans, vet dock inte vart... Får inte ännu, men när jag flyttar hemifrån ska jag nog göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Tjejer ska ha i båda öron snibbarna Killar ska ha i bara en öron snibb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag tycker att det kan vara ganska primitivt, ta nu inte illa upp. Man kan få infektioner, det är väldigt fult etc. Om man har pojkvänn/flickvänn vill man inte kyssa nån som har i munnen o så..Inte skärskilt trevligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 (redigerat) Tjejer ska ha i båda öron snibbarna Killar ska ha i bara en öron snibb. Vem har sagt det? Folk säger att man blir bög för det, men det stämmer inte tycker jag! Yttrandefrihet, det är ordet, men att påstå att folk är homosexuella p.g.a. smycken, det är trams. Det kan ju också räknas som Hets Mot Folkgrupp, men det måste det inte göra.. Redigerat 10 Maj 2005 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 När sa jag att alla var bögar som är piercade??<_<??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Ändrade inlägget.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 menar du nötpåsen bokstavligt eller ja lite så där man säger ett ord men menar ett annat? :P Nja. Pung. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag har ingen piercing men ska skaffa när jag får Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.