Hoppa till innehåll

Tycker Du Skolan Är Kul ?


PCH

Tycker du skolan är kul ?  

61 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

jag träffade min spanska lärare idag... hon sa att hon saknade mej på lektionen i måndas*... ultimat pluggis varning på mej dah...

*var sjuk i måndas

 

Ratiasu: du påminner om en av killarna i min klass... han säger likadant... :)

en fjortis i min klass nåde bara upp till ett mål i sitt omdömme, du kan gåtta dej åt att du är bätre än henne :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Den är väl ok...

Fast idag var den inte ok, eftersom vi var tvungna att (på Engelskan) sjunga "Break my Stride" -.-'

 

Låten och låten... Vi skulle samla oss i grupper om 4 och 4 och dansa till den. -.-'

 

 

Själv tycker jag skolan e kul, så trevliga kompisar som man har...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

på tall om att sluta tidigt på onsdagarna får vi börja 8.20 och sluta 9.00 och på torsdagarna får vi börja 8.20 och sluta 13.15 . så skolan är ganska bra men det är lärarna det är fell på man får ej hjälp på engelska lektionerna det suger för då hammanar man efftär men det är bara att fråga sina kompisar så hjälper dom en men i sånna fall kan lärarn alika gärna sluta få lön :evil: :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker den är tråkig. Jag ska berätta en sak:

 

En gång när ja skolkat me Liquid så var det en lärare i samma affär som vi och hon märkte oss. Så hon kom fram till oss och sa: "Ni var inte på geografi timmen idag, vart höll ni hus?" och vi ba stog där i typ 6 sekunder helt tysta och så sa Liquid: "Vi skulle köpa bröd åt mattanten." Men alltså det var nog den dummaste bortförklaringen jag hört. Såklart så gick hon inte på den och drog oss till skolan. Sen ringde dom våra föräldrer. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...