Salzalada Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag har FireFox, och jag låter datorn stå när jag gör undersökningarna. Det är filerna som kommer tillbaka när jag har tagit bort dem ,det tycker jag är konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Brukar ibland sätta igång Ad-Aware. Men att du fick 600 filer var stort. Det största jag har fått är 64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 är firefox bättre än expoler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 är firefox bättre än expoler? Ja, på nästan alla sätt. Den är säkrare både mot virus, spyware och krascher. Den är snabbare. Enda nackdelen är att man inte kan köra windowsupdate i den ^^ Allt annat är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 fast windows update startar automatiskt i IE om man går in via startmenyn. har du uppdaterat antivirusprogrammet? ett sprillans nytt antivirusprogram är helt värdelöst om man inte uppdaterar det med Live Update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag uppdaterar aldrig viruskydet, progget gör det automatiskt... ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 För mig kom det upp att jag har typ över 1000 critical objekt, men jag tog bort det så nu är det bra.. PÅ den fronten iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Det kan bero på nått program som hämtar skit helatin även om det inte e på. och du borde nog skaffa Norton Antivirus 2005 för det kan vara nått virus som inte Nav 03 inte kan hitta. Det viruset kanske hämtar massa skit.. Det kanske inte funkar med Nav 05 men det vore nog också lite bättre för din dator -=EDIT=- Det var bara ett tips.. Redigerat 12 Maj 2005 av Threeforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Panda Titan Antivirus, bättre, och jag har tat bort allt sånt skit med Ad-aware och Panda. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Det kan bero på nått program som hämtar skit helatin även om det inte e på. och du borde nog skaffa Norton Antivirus 2005 för det kan vara nått virus som inte Nav 03 inte kan hitta. Det viruset kanske hämtar massa skit.. Det kanske inte funkar med Nav 05 men det vore nog också lite bättre för din dator -=EDIT=- Det var bara ett tips.. nja, bara det är uppdaterat så är det mest funktionerna som skiljer programmen åt. men visst är 2005 bättre än 2003 men jag har 2002 men har bara fått två virus på tre år. tre då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 2500+ e mitt rekord, smygsnusksurfingen har sina nackdelar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.