Gäst Soffan Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Låt oss lägga ner pratet om Hentai ^.^ Någon mer om läser Tsabusa & Negima? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Jag läser ibland One Piece hos min kompis, dom äger. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 O jag ska sluta. Rowyn: Negima? Ken har väl också gjort den serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Akira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst oscar1115 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 DRAGONBALL knäcker :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Inte sålänge jag lever... lol. Vilka serier läser du Oscar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 O jag ska sluta. Rowyn: Negima? Ken har väl också gjort den serien? Alldeles riktigt ^.^ Negima är iallafall bättre än Love Hina kan jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) jag gillar att läsa naruto men jag har inte läst så mycke manga jag började gilla det när jag läste andra nummret av shonen jump!!! :rolleyes: men jag har läst lite dragonball oxå den e rätt bra :) yu-gi-oh e bra oxå funderar på att börja läsa DN angel undrar om den e bra för jag får inte beställa för min korkade mamma(hatar henne) !!! speedez: ne inte ett års läsning utan 4 månader !!! :P Redigerat 13 Juni 2005 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) Jag orkar inte vänta på fortsättningen av Naruto i Shonen Jump. Jag laddar ner från internet istället. Har nu kommit till Volym 28. Det är det grymmaste ^.^ Redigerat 13 Juni 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Femman Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 vad läser ni för manga? (skriv gjärna författare också) dom här gillar jag: Dr Slump (akira toryama) Dragonball (akira toryama) YO-GI-OH! (kazuki takahashi) Har just börjat läsa Dragonball. Jag har läst ut 1:an och vågar inte köpa 2:an eftersom jag inte vill dö av skratt.... ..okej, jag erkänner jag har inte råd.. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Jag orkar inte vänta på fortsättningen av Naruto i Shonen Jump. Jag laddar ner från internet istället. Har nu kommit till Volym 28. Det är det grymmaste ^.^ Rowyn.. börja med Naruto animen istället,den är för gó.. mer speciall effekter och massa sånt <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Jag orkar inte vänta på fortsättningen av Naruto i Shonen Jump. Jag laddar ner från internet istället. Har nu kommit till Volym 28. Det är det grymmaste ^.^ Vilken sida? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.