Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) Tycker ni att Postal 2 ska förbjudas i Sverige? Jag rycker det e fett dåligt att dom över huvudtaget har startat en rättegång mot det! Postal 2 är ju ett av de grymmaste spelen som finns det e t.om. grymmare än Worl of Warcraft! så vad tycker ni förbjudas lr inte? ( säg inte ) Redigerat 11 Maj 2005 av Juppy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Ehh...det är ju ett ganska...grymt spel. Själv tycker jag att det är ganska tråkigt men det har vissa roliga tillfällen ^^ Spelet är extremt förnedrande för vissa människor. Det borde förbjudas men de som vill kan väl fortsätta spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Men det här spelet börjar väl bli väldigt gammalt... Köp det innan dem förbjuder det så slipper du vara orolig, alla som inte har köpt det vill troligtvis inte ha det.. Och jag bryr mig inte om detta ''skit'' spel föbjuds, det blir bara lättare att leta i spel hyllorna! Sammanfattat: Förbjud skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 eller så förbjuder vi alla dina skitspel så postal 2 får bättre plats på hyllan!! hahahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Så du menar bara för att jag tycker att postal 2 är ren skit,så ska du förbjuda alla spel jag spelar? hahahahhaa Finns ens postal 2 i spelhyllorna? Det är väl bara hjärndöda människor som köper det, ingen spelglädje alls! Jag står vid det jag tycker Postal2=skit! (du behöver inte svara på det här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 vad e Postal 2 för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 vad e Postal 2 för spel? Du spelar som en kille som ska göra uppdrag åt sin tjej. Kan vara som tex att hämta mjölk eller skaffa en julgran. På vägen kan man plocka upp vapen som spadar, elpistoler och riktiga skjutvapen och döda allt man ser. Officiella webbsidan: http://www.gopostal.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 På tal om våldsamma spel måste jag nu berätta vad jag tycker är "skoj" på Postal 2 (demot). En gång högg jag av ganska många huvuden, sparkade dem in i hög, hällde på bensin, och *swish* En fin eld! Sedan pissade jag ner elden. Det var roligt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Ja kolla bara hur folk blir av det spelet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag tycker det borde verkligen förbjudas. det låter som det suger fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Ja kolla bara hur folk blir av det spelet :) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag tycker att man är helkonstig om man tycker såna spel är kul... GTA är ju i alla fall lite moer "normalt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.