sfvxzcds Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Det finns faktist barn som spelar det och det tycker jag är bra för då växer dem inte upp som några fjollor. Jag är less på den här känsliga världen. Är det bara jag som pallar en massa död och våld i mitt liv. Jag hatar att se filmer där alla är så rädda för att de ska dö och när de har skansen att döda den onda springer dem och flyr istället. Läs här om Gary Colemans femåring som också spelar: http://www.gopostal.com/VincesDesk/June1b.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Läs här om Gary Colemans femåring som också spelar: http://www.gopostal.com/VincesDesk/June1b.php Enligt mig ett fullt tillräckligt bevis på att man kan bli "störd" av att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) Vem vet? Redigerat 27 Januari 2006 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Jag har bresist pörja spela Postal 2. Jag tycker det är rätt okej faktist. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Ser intressant ut men det verkar bli lite lång tråkigt om man inte "dödar" och jag får inte spela våld samma spel, och det verkar ju mindre våldsamt en gta spelen ju här väljer man att döda i gta får man uppdrag att tex: jaga en snubbe med en motor såg och styka honom :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 ORDENKLIGT jordade folk ska väl inte få lida för att några vet att dem påverkas och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 sick people! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 HAHAHA du e en bra man Cypher!! HAHAHA Men fortfarande det e inte Postal 3! det e ett exension pack till tvåan OK! Så säg Apocalypse weekend istället! Låter mycket bättre! POWER TO POSTAL 2!!!! varken jag lr RWS gör det här för uppmärksamhet! jag skriver bara rätt ut vad jag tycker! sen får du tycka precis vada du vill om det! för om det e nånting jag inte bryr mig om så e det din åsikt. RWS gör inte heller spelet för uppmärksamhet utan för att roa folk, dom har gjort spelet så att när man sparkar ihop en enorm hög med´lik och sen tar eld på dom så ska det vara roligt inte brutalt. Jag kan ärligt säga att jag tycker det va skit kul första gången jag slog av ett huvud med spade, jag satt och skratta i en kvart efter det. det finns faktiskt folk som tycker om sån här slag av humor. Jag tycker t.ex att manga och plattforms spel suger sten hårt. men jag kallar inte spelarna för CP bara för det. Det e deras val att dom gillar att spela crap som dragon ball och allt annat, precis som jag har valt att sätta Postal 2 högst upp på min favoritlista. För jag tycker det e skit roligt, jag ser kanske den humor i spelet som missat era ögon. ni kanske e för fokuserade på att klaga på våldet att ni inte ser det roliga i allt. t.ex hur många spel kan man pissa på folk i? va? nä just det? några personer kanske bara spelar för det. Då e ju Dioablo och alla dom spelen lika brutala dom för där går man ju oxå och hugger allt man ser. och det klagar minsann ingen på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.