Wiper^ Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag undrar bara om det är några här som orienterar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Inte särskilt ofta. Det är rätt kul dock, men jag gör det nästan aldrig. Ska ha orientering med skolan nästa onsdag. Sist, i 8:an, tog jag alla kontroller. Bland de bästa i hela skolan trots att jag klassas som "datanörd som aldrig sportar eller ens ser solljuset" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Nepp, men jag har två sportgalna kompisar som bl.a. orienterar! Tyvärr är det inget för mig, håller mig till forbollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Orienterar bara iskolan och det är tråkigt (enligt mig) håller mej också till fotboll :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag tycker det är lite kul, men sist var för 2 år sen. Jag håller mig till Cykeln och Innebandyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Kul att alla inte hatar det som nästan hela min klass gör :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 efter att ha sprungit 4 kilometer 180 grader åt fel håll och hamnat en j*vla lång bit utanför kartan på ett handbollsläger är jag inte så sugen, nej >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Mjo orientering har jag alltid gillat skarpt. Dock är det rätt störigt när man kommer ut till havet, när man borde vara mitt inne i stan.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Jovars, ja orienterar. Å ja, visst är de förjävligt när man kommer nån kilometer åt nått håll man absolut inte ska till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.