Gäst Wacko Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Vi har ju Norton Anti Virus på min data men tar det verkligen bort spyware? eller tar det bara bort virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 beror på vilken version du använder. jag har absolut för mig att den senaste versionen tar bort spyware. men inte de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 enligt mig tar de inte bort nånting, de bara upptäcker vart de smittade filerna ligger och sen rapporterar, effektivt, javisst. får ta bort all skit manuellt en annan rolig sak att veta om norton är att dom skickar ut sina egna virus. bra sätt att tjäna pengar- man får ett virus från norton och använder norton för att ta bort det ;) en kille jag "känner" trackade ett virus, tittade ursprungskälla, och efter en stund kom han och hans vänner framtill att de kom från just norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Vilken Norton använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jag har ju den senaste versionen och auto update... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Det fins inte med spyware program till din Norton version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable ninjan Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Vi har ju Norton Anti Virus på min data men tar det verkligen bort spyware? eller tar det bara bort virus? Det e tyvär sant jag har det Men med Adaware lavasoft försvinner det Tyvär kommer jag inte ihåg sidan för Adaware som tar bort det :bah: Men jag hoppas du e glad av svaret :kung: :gitarr: GL HF :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 jag har aldrig hört att norton tar bort spyware. för jag har ett annat program för spyware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 enligt mig tar de inte bort nånting, de bara upptäcker vart de smittade filerna ligger och sen rapporterar, effektivt, javisst. får ta bort all skit manuellt en annan rolig sak att veta om norton är att dom skickar ut sina egna virus. bra sätt att tjäna pengar- man får ett virus från norton och använder norton för att ta bort det ;) en kille jag "känner" trackade ett virus, tittade ursprungskälla, och efter en stund kom han och hans vänner framtill att de kom från just norton Ja, det skulle kunna vara logiskt att de skickar ut virus men tror inte det, alltså.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Ska man ha en norton version som tar bort spyware får man köppa norton internet security då tar det bort spyware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.