Hoppa till innehåll

Norton Anti Virus?


Gäst Wacko

Rekommendera inlägg

enligt mig tar de inte bort nånting, de bara upptäcker vart de smittade filerna ligger och sen rapporterar, effektivt, javisst. får ta bort all skit manuellt

 

en annan rolig sak att veta om norton är att dom skickar ut sina egna virus. bra sätt att tjäna pengar- man får ett virus från norton och använder norton för att ta bort det ;) en kille jag "känner" trackade ett virus, tittade ursprungskälla, och efter en stund kom han och hans vänner framtill att de kom från just norton

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har ju Norton Anti Virus på min data men tar det verkligen bort spyware?

eller tar det bara bort virus?

 

 

 

Det e tyvär sant jag har det Men med Adaware lavasoft försvinner det

Tyvär kommer jag inte ihåg sidan för Adaware som tar bort det :bah:

 

Men jag hoppas du e glad av svaret :kung: :gitarr: GL HF :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

enligt mig tar de inte bort nånting, de bara upptäcker vart de smittade filerna ligger och sen rapporterar, effektivt, javisst. får ta bort all skit manuellt

 

en annan rolig sak att veta om norton är att dom skickar ut sina egna virus. bra sätt att tjäna pengar- man får ett virus från norton och använder norton för att ta bort det ;) en kille jag "känner" trackade ett virus, tittade ursprungskälla, och efter en stund kom han och hans vänner framtill att de kom från just norton

 

Ja, det skulle kunna vara logiskt att de skickar ut virus men tror inte det, alltså.. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...