GFX master Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 varför är det ett frågetecken i slutet på texten "forum.fuska.se - Sveriges största och bästa spelforum!? :huh: och lite mer s.k klagomål, som ingen verkar bry sig om, vit rand, liten bokstav i början, och passar inte så bra in. tack för mig. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 varför är det ett frågetecken i slutet på texten "forum.fuska.se - Sveriges största och bästa spelforum!? För att det är inte säckert att detta är sveriges största och bästa spelforum. och lite mer s.k klagomål, som ingen verkar bry sig om, vit rand, liten bokstav i början, och passar inte så bra in. Den vita randen passar in om du har skinnet "vanligt". Resten vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 ok, tack kanske en lite onödig fråga, lås tråden om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Varför tycker du att den vita randen är så störande?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Vilken vit rand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Han menar nog randen mellan bannern där det står "forum.fuska.se", och där det står "gå till fuska.se".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Men den är inte vit om man tar mörkblått... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 det är ingen rand om det är Vanilla Cola >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det är ett frågetecken därför att om påståendet inte stämmer så är det ett lagbrott, tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag tror det, det är samma sak som att Sony säger att PlayStation 2 äger Xbox överlägset, efter som majoriteten bestämmer, ingen annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) Det låter konstigt.. :mellow: Men är det värkligen det? På andra sidor har jag sett sådana påståenden.. :huh: Redigerat 19 Maj 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Man får inte skriva att något är bäst om man inte vet det 100%. Visst kan man tycka att det här är det bästa och mest överlägsna, men vi har konkurenter. De kanske säger samma sak. Alltså vet ingen så man får inte yttra sig då. Så är det bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.