miniman Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 hjälp vilket program är lättast att göra avvatar i men hur gör ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Avatarer eller bra avatarer? lättast att göra avatarers i är paint, snyggast att göra dom är i photoshop. ladda ner en trial på photoshop och sen googla runt för lite basics :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 nej Mellanmjölk Paint är så ruggigt svårt jag vet inte vilken av de stora hemska knapparna jag ska trycka på :P måla med musse tycker jag är bättre! nemen seriöst nu, photoshop är nog enklast att göra avas i om man kan det i alla fall om man vill göra något vettigt. Paint är hopplöst att jobba med. men visst är man verkligen nybörjare så... Paint shop pro är ju ett alternativ men det är ungefär lika svårt som photoshop. använder själv Photoshop CS, fast har haft Photoshop 7 innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jag använder Photshop CS sen en tid tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 (redigerat) Jag använder Photoshop CS 2... Har gjort det i ungefär 2 veckor nu.... :D Redigerat 13 Maj 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 håller mig till photoshop 7, tills jag verkligen måste byta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Cs här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 photoshop cs det är det enda jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 PS 7.0 har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 bara jag som använder paintshop pro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Paint>Allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 (redigerat) När jag har gjort avatarer som jag andvänder på dom andra forumen som jag hänger på så använder jag Photoshop. Jag har inte orkat snickra ihop en liten avtar än men det blir väll. :P Redigerat 15 Maj 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.