Gäst firedragon Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Spelar ingen rol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genuieve Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Gör dom i Paint Shop Pro 7. Har haft det i några år nu, så jag har lärt mig hur man gör. Jag har Photoshop CS och det med men orkar inte använda det, för jag fattar ingenting. Ja, jag får ta och lära mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Nja,jag tror jag gör avatars i Photoshop 0.7.Jag fixa min sån här avatar där.Varför det är sån dålig text var därför att jag ej visste hur man skrev då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 GIMP, PS, paint m.m.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genuieve Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Det bästa är väl att testa sig fram, ladda ner Paint Shop Pro trials och Photoshop trials, sen så testar du att göra bilder i programmen. Använd sedan Paint och se i vilket program det blir bäst resultat i, och vilket det är enklast i. Alltså, jämför PSP, PS och Paint med varandra. Använd det man får bra resultat i, men på samma gång ska det vara lätt. Från början gör man fula bilder i PSP (vilket jag vet). Man vill nästan använda alla verktyg på samma gång, men det kommer att bli snyggare. Min avatar är bara hopslängd i PSP7. Det är bara att använda effekter och sånt. Det är ju inte jättesvårt heller. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) förut gorde jag alla mina bilder i paint men nu tränar jag på "project dogwaffle". Redigerat 20 Maj 2005 av mr COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Paint 2 :P Bara skoja PS CS. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 photoshop 7.0 Fisharmario du måste ha en av de sämsta versionerna av ps eftersom du har ps 0.7 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.